Ghostbusters
Let’s go, Ghostbusters! Grab your bubble blaster, hop into the Ghost Buggy and get to the Ghost Command…it’s Ghostbuster time! Dedicated to ridding the world of Prime Evil and his wicked henchmen, Jake Kong, Eddie Spencer and Tracy the Gorilla are the Ghostbusters!
Jake and Eddie find their fathers and come into their own as Ghostbusters when they dispatch Prime Evil and his horde.