Ghosts Ghosts
Fortune smiles on Mike and Alison when a TV company comes calling, looking for an old house in which to film a period drama. But to get the money in the bank, Alison must ensure the shoot goes without a hitch despite the horde of curious ghosts, the house's crumbling floorboards and her crippling crush on the show's lead actor.