Ghosts Ghosts
Samantha and Jay throw both caution and money to the wind when they decide to convert a rundown country estate they inherited into a bed & breakfast – only to find it’s inhabited by the many opinionated spirits of deceased residents who now call it home.
When Sam thinks she’s crazy because she continues to see the ghosts of Woodstone Manor, she tries to ignore them, making them even more determined to get her to acknowledge they’re real.