Giganto Club
Welcome to the Giganto Club! Meet Lito, Roxy, PomPom, Noa and Talya and discover lots of secrets about your favorite dinos, Rocky, Tiny, Bill, Mazu and of course… Gigantosaurus! You’ll find out exciting details about the life of dinosaurs! Be ready to play, dance and sing and join a gigantic adventure at the Giganto Club!
A Surprise for Roxy
Welcome to the Giganto Club! Lito has prepared a surprise for Roxy who can't wait to find out what it is! At the end, we meet PomPom, Roxy's sister, the new member of The Giganto Club!
Welcome Party
PomPom can’t believe no one thought to celebrate the start of the Giganto Club — so she decides to throw a party.
Roxy tries to make a surprise thank you gift for Talia, but keeps on having to hide when Talia appears. At the end, the present becomes an unexpected delight forTalia...and Roxy.
The dinos meet up at night for a very special occasion: to watch a comet fly by!