Girls Bravo
Yukinari’s got girl problems. The poor guy is literally allergic to them—except for Miharu, a bouncy, carefree cutie from a mystical realm populated mostly by females. When she becomes his roomie on Earth, their fun adventures will take them from the bathtub, to the pool, to the hot springs, to—well, you get the idea.
Bravo from the Bathtub!
After catching Kirie in the bath, Yukinari takes a kick to the face! He wakes up in a distant world and meets Miharu. She's a sweet girl, and best of all, she doesn't make Yukinari break out in a rash!
Bravo at School!
Miharu sets out to find some more tasty curry bread. During her shopping adventure, she finds another food that gets her mouth watering - bananas! Later, she makes quite an impression at Yukinari’s school.
Following a clumsy sidewalk encounter with Yukinari, Lisa decides they're meant to be together! Her plan: use the dark, mystical arts (and a little armed kidnapping) to make him marry her!
Yukinari and Kirie infiltrate Fukuyama’s massive mansion to locate Miharu! It won’t be easy - the grounds are protected by land mines, maids with machine guns, and killer robot guards!
Kirie and Miharu find a strange girl - Koyomi - unconscious in Yukinari’s bathtub! She’s very timid and suffering from amnesia, but a rain-soaked chase through the streets soon jogs her memory.
Koyomi's torn; she's supposed to take Miharu back to Seiren, but that would mean separating her from Yukinari. Fortunately, Maharu has a plan that might make everyone happy.