GLOOMY THE NAUGHTY GRIZZLY
GLOOMY is Pity's pet bear. He's a little over 6 feet and weighs as much as 2000 pomegranates. He's well trained for the most part, but he can never remember that he's not supposed to attack humans. Still, a pet owner must take ultimate responsibility for his pets. Recalling warm memories of GLOOMY as a cute bear cub, Pity tries to lead a life of peaceful co-existence with his pet bear.
The Behavior of Bears
A bear on the loose sparks fear and a lesson on survival, leading to an unexpected delivery.
A young challenger faces off against the champion, but an unexpected visitor changes the game.