Go Gently
Bonnie Wright and Pattie Gonia embark on a journey from LA to Portland to learn how communities along the route are inspiring eco-friendly practices to the way we eat, shop and travel.
Our journey begins in LA where Bonnie and Pattie are packing their suitcases, ready for the adventure which awaits.
Bonnie and Pattie find themselves in Ventura County to learn about regenerative farming before traveling to Ojai to help nurse raptors back to health.
Bonnie and Pattie get an insight into how the North Chumash Tribe are aiding ocean conservation efforts.
Bonnie and Pattie arrive in Oregon where they visit a seaweed farm, make sculptures from discarded plastics and take a snowy walk to the Oregon Dunes.
Bonnie and Pattie host the Go Gently Gathering event, where friends and guests they’ve met on their journey, come to share their stories.