God Inc.
HD. 'Lifting the Veil.' (Season One) Salvador discovers who Askar Hyrum is and undertakes a battle to expose him.
HD. 'The Flock.' (Season One) A woman from the Indra community asks Salvador to help find her missing son. His search reveals a horrible truth.
Askar tightens control over his community and Salvador reorganizes his team, deciding that his fight must extend into politics.