Gone for Good
Guillaume
A decade after tragedy upended his family's life, Guillaume is ready to embark on a new chapter, until his girlfriend suddenly disappears.
Inés
Guillaume digs into his mother's mysterious spending and uncovers a clue to Judith's past; in 2010, Sonia's sister hides a key piece of evidence.
Judith's mother visits Guillaume with more startling news; a trip to Ivry forces Daco to reckon with a secret from his own past.
Desperate for answers, Guillaume confronts Fred's closest confidant; in 2015, a budding friendship leads to a life-changing encounter.
As flashbacks reveal young Fred's transformation, Guillaume finally learns the truth about his brother -- and that fateful night 10 years ago.