Good Cop
Jonjo Heinz, one of Andy’s attackers, is spooked by recent events and hands himself in. Sav’s frustrated when the detectives fail to charge him with Andy’s murder. Sav’s desperation to connect with Cassie and his daughter pushes them further apart.