Celebrity chef Gordon Ramsay thinks it's time Britain's prisoners paid their way. There are 88,000 prisoners in the UK and it costs the taxpayer 38,000 pounds to keep each of them locked up for a year. Gordon's given himself six months to set up a successful food business behind bars. His aim: to get prisoners cooking food on the inside to sell on the outside.