Gordon's Great Escape
In need of a break from his kitchen nightmares and in search of some inspiration, Gordon leaves his professional life behind him as he embarks on a pilgrimage for fresh flavors around the world.
Ramsay travels to Cambodia, where he finds some surprising delicacies, swaps recipes with locals, and visits a culinary school for poor youth to pick up some tips before preparing a traditional meal for Cambodian royalty.