Gortimer Gibbon's Life on Normal Street Gortimer Gibbon's Life on Normal Street
Gortimer Gibbon's Life on Normal Street follows Gortimer and his two best friends, Ranger and Mel, on magical exploits triggered by their thirst for adventure. The trio sets out to end a jinx while helping the unluckiest kid on Normal Street, solve a mystery before a spooky spirit turns them into ghost stories, find a fabled lost treasure, and outsmart fate after some advice from a fortune teller.
Gortimer vs. the Frog of Ultimate Doom
On the hottest day of summer, Gortimer and his two best friends, Mel and Ranger, discover a way to end the heat by solving a mystery involving an intimidating neighbor and an even more intimidating frog.
While trying to help the unluckiest kid on Normal Street, Gortimer accidentally jinxes himself with bad luck. Now Gortimer, Mel and Ranger must find a way to set things straight before a wave of misfortune threatens Normal Street's annual Road Rocket Race.
When Mel worries that her rival is the frontrunner for this year's school science fair, she scrambles to build a project that will blow everyone away.
When Gortimer learns a piece of information he would rather forget, he seeks help from an incredibly chipper but incredibly memory-impaired resident of Normal Street.
The gang races to restore Gortimer's voice, stolen by a mysterious figure driving a ghostly bookmobile that appears on Normal Street for only one day each year.
Shortly after the students elect Mel the president of the student council, she is dethroned after the unlikely Ranger proves himself to be the stuff of legend and becomes The Once and Future Student Council President.