Graves
Graves, tells the story of President Richard Graves (Nick Nolte), a former two-term POTUS as he embarks on a Don Quixote-like quest to right the wrongs of his administration and reclaim his legacy 25 years after leaving the White House.
Evil Good and Good Evil
Former President Richard Graves realizes that his policies of 25 years ago have done damage to the country, so he begins a journey to right his administration's wrongs; Olivia tries to find her identity after separating from her wealthy husband.
You Started Everything
The family and staff try to prevent Graves from finding out that his attempted assassin Martin Treadwell is seeking a furlough to visit his dying mother. Margaret is approached by the Republican Party and invited to launch a Senate campaign.
Graves realizes his views are on the wrong side of history as he attends his speechwriter's marriage to another man; Olivia falls deeper in love with Arturo; Isaiah tries to prep Jeremy for an interview on a local morning news show.
After learning his longtime friend and ally ex-U.K. Prime Minister Trevor Lloyd is dying of cancer, Graves takes off to see him in Baltimore for one last adventure; Olivia enlists Jeremy's help when she realizes she's in over her head with Arturo.
Margaret arranges for a therapist to visit the Graves home; Jeremy intercepts a letter to the family asking if they would like to send someone to speak at Treadwell's furlough hearing; Olivia acts out, angry about her impending divorce.