Great Interior Design Challenge Great Interior Design Challenge
It's the fifth of our 8 heats as 3 new designers battle it out for a place in the quarter final and the chance to win The Great Interior Design Challenge. This time our amateurs are taking on the toughest of makeovers – 3 kitchens.