Greta Thunberg: A Year to Change the World Greta Thunberg: A Year to Change the World
Climate activist Greta Thunberg takes a year off school to explore the science of global warming and challenge world leaders, calling for action on climate change.
[Final Episode] As the world is bought to a standstill by Covid-19, Greta has to put her plans on hold.