Grind
After a fight lands Tarela in prison, she must find the strength to keep going and allies to turn her situation around.
The Grind
Tarela finds it difficult to make ends meet as the survival of her mother, Ebiere and her younger sister, Kome, rests on her shoulder; after quitting her job and with constant persuasion from Edesiri, she decides to take up work as a stripper.
As Tarela adjusts to life at the club, reports reach Somto, the club manager, that Tarela does not want to give clients lap dances.
Tiwa is frightened that her father will discover that she works at a strip club instead of spending all of her time in school; Edesiri returns from her trip and Halima, who hates Tarela, fills her in on what has been happening at the club.
Kome's unpleasant entanglement with a neighbor ends up making a dent in Tarela's pocket; Tiwa confides in Mide about her worries regarding the potential consequences of her choices.
As Pastor Remi and Pastor Ogunmola discuss wedding plans, Tiwa remains in a distraught state; Tarela surprises her mum with a small fully stocked shop around their house.