Groovy The Martian
Groovy The Martian' is an educational cartoon show for toddlers that invites kids to explore and learn about important topics such as nutrition, diversity, inclusion, friendship, recycling, respect for nature and animals. The show reinforces all topics learned at school while having fun discovering the world with their new friends.