Grosse Pointe Garden Society
Brett navigates shared custody with Melissa and Connor. Alice's grief over her dog clouds her judgment.
Alice hopes to fix her relationship with Doug and confides in Brett. Catherine's affair exposes cracks in her picture-perfect facade.
Catherine's attempts to rebuild her marriage take a sexy turn. Brett's love life explodes as Alice struggles to make sense of their relationship.