Grotesquerie
Detective Lois Tryon feels a series of heinous crimes in her small community are eerily personal, as if someone or something is taunting her. At home, Lois grapples with a strained relationship with her daughter, a husband in long-term hospital care and her own inner demons. With no leads and unsure where to turn, she accepts the help of Sister Megan, a nun and journalist with the Catholic Guardian. As Lois and Sister Megan string together clues, they find themselves ensnared in a sinister web that only seems to raise more questions than answers.
A gruesome crime rattles a small-town community. Written by Ryan Murphy, Jon Robin Baitz and Joe Baken; directed by Max Winkler.