Growing Up Chrisley
Chase and Savannah Chrisley embark on a cross-country move to prove they're independent grown-ups.
A Strange Trip with Nanny Faye
Faye, Chase and Savannah take a road trip to LA. Todd and Julie adjust to the kids being gone.
Chase and Savannah move into their LA home and realize life in the city isn't what they expected.
Savannah tries to start a beauty brand through social media while Chase has an acting assignment.
Todd visits and finds that Elliot is Chase's manager and Savannah is in a revealing photoshoot.
Todd and Elliot think Savannah is in a cult while Chase tries to navigate the LA dating scene.