GROWING UP
Follow the epic trials of young men willing to pass amazing initiatory ordeals to achieve manhood.
Shark Hunter
Meet Junior from Kotu island in Papua in his attempts to capture a shark armed only with a lasso and a propeller.
Sky Dive
Wabak from Pentecost island in Vanuatu has to jump from a wooden tower his ankle bound with thick vines.
In Siberia Edik has to face wolves to protect his 4000 reindeer herd during the spectacular migration to the Great North.
Altagan and Dsolbo must travel across the desert of Mongolia to find precious green pastures to feed their entire camel herd during the winter.