Guidance Guidance
The truth behind a series of scandalous photos of the most popular girl in school unfolds through weekly sessions with the school’s guidance counselor, Anna. As sincere and well-intentioned as she may be, she must set her own insecurities aside and work outside the box to truly get to know the teens who are never what they appear to be.
Scandalous pictures of Miriam circulate among the student body, sending her on a journey with new and old friends to find the culprit while Anna uses her own methods to achieve the same..