Beth Baker, a discredited journalist, is desperate to salvage her career by latching on to the story of a young mother sentenced to life in prison for maiming and murdering her husband, crimes she claims she didn't commit.
Having landed Toni's story, Beth immediately runs into obstacles when given an expedited deadline from her editor and while investigating Wyatt's alibi at an unusual tanning salon.
After getting a new lead from Toni and with an assist from George, Beth and Fiona attend a unique wedding in hopes of finding the notorious gun-trafficker, Tuna.
With Wyatt and George temporarily skipping town, Beth takes the opportunity to look for more leads by breaking into Wyatt's home. What she finds draws her closer to Toni, until she makes a sinister discovery.