Gullah Gullah Island
Ron's Birthday
Ron's in for a huge surprise as Natalie and the kids prepare a secret celebration for his birthday. Shaina and her friend Sara make presents for Ron out of clay, but will James find the right gift for his Dad?
On the move--planes, trains, automobiles, donkeys, elephants...everything but the family van, which won't start when Ron, Natalie, and James try to go on a trip.
Shaina agonizes about not being able to tie her shoelaces and James is embarrassed when he tries to whistle but can't. The kids find out that the only way to learn something is by believing in yourself and practicing.