Gun
The Shot
A family moving from Los Angeles has their life turned upside down when thugs try to rob the convenience store where they have briefly stopped.
Ricochet
On his last case, a cop played by Martin Sheen knows that the murderer of a Japanese businessman was the man's wife, but he can't make a move until he finds the murder weapon.
Rosanna Arquette plays a housewife who has an affair with an author suffering from writer's block. Complicating matters is her overprotective husband, played by James Gandolfini, who owns a gun that could be used as evidence against a terrorist.
After the death of a golf-club president, womanizer Bill Johnson, played by Randy Quaid, is elected. But though he's now in charge at the club, he's losing his grip on the many women he's seeing.
A priest's nephew returns home for his uncle's funeral and when he discovers a large sum of money and a gun among his uncle's possessions, his curiosity grows.