Gurazeni
Bonda Natsunosuke (26, single), is a left-handed relief pitcher for the professional baseball team, the Jingu Spiders. He became a pro right after high school and now in his 8th year makes 18 million yen a year, and is not what you'd call a "first rate player.""I don't know how many years I've got left to play after 30.""Only a few can become coaches or commentators after they retire.""Pro...
My Workplace / Spot Starter
Bonda Natsunosuke is an 18 million yen-a-year middle relief pitcher for the Jingu Spiders. Highly conscious of his limited time in the sport and obsessed with earning enough for retirement, Bonda faces a number of tricky situations which could help or hurt his bottom line.