Guy's Big Project
Guy Fieri steps into the role of producer to create the next big Food Network show. Using his passion for food and travel, Guy takes eight hopeful hosts on the road to see if their concepts can make the cut.
Guy Fieri brings the prospects onto the set of Diners, Drive-Ins and Dives to see how he hooks viewers with the show intro. Then they have to shoot an intro for a restaurant that they would feature on their show.
Guy Fieri puts the remaining prospects to the test by bringing them to Las Vegas and putting them through a hilarious but educational exercise that involves interviewing different types of chefs.