Guy's Ultimate Game Night
Hollywood celebrities and their close friends and family join Guy Fieri in the Flavortown Lounge for an evening of food, drinks, and food-related games and trivia.
Legendary singer Carnie Wilson brings gifts of cake to Guy Fieri's Flavortown Lounge! He joins personality Ross Mathews and DJ tWitch for a series of ridiculous challenges that raise money for charity as they fight to take home the golden frying pan!