HAIGAKURA
On a journey to find ourselves. With captured family and a missing past, Ichiyo, a kashi, battles alongside Tenko to regain what's lost. The Immortal realm. Immortals and humans dwell in a world on the verge of collapse. Ichiyo and Tenko search for the key to salvation, the 'Four Perils' who hold this land together. Based on Shinobu Takayama's popular manga, you can't miss this action fantasy!