Hakaba kitaro
It is the 1950s. The war has ended and the economy is growing at an accelerating pace. While the rich become richer, a tremendous number of people are still at the bottom of social pyramid and have to work their fingers to the bone to survive.On the other hand, the Ghost Tribe and spirit-monsters live in their own world.