Hakata Mentai! Pirikarako-chan
Hakata Mentai! Pirikarako-chan is set in a mysterious shopping center in a town that is like but also not quite like Hakata. In this setting, a walleye pollack roe fairy named Pirikarakochan rushes about every day trying to ease the worries and solve the rumors of the other food fairies.