Hans Christian Andersen: My Life as a Fairytale
One of the great figures of world literature, Danish author Hans Christian Andersen is renowned for his children's tales, yet comparatively little is known of his rise from poverty to preeminence. Set in a stunningly rendered nineteenth-century Europe, "Hans Christian Andersen: My Life as a Fairytale" is as humorous, emotional and entertaining as the master's immortal stories themselves.