Happily Ever After
HBO retells the world's most famous fairy tales with a multi-ethnic cast of animated characters.
Jack and the Beanstalk
Jack is black and the giant can rap in this retelling featuring the voices of Harry Belafonte, Pauletta Washington, Wayne Collins, Tone Loc and Jackee Harry.