Happy Face Happy Face
Inspired by a true-life story, HAPPY FACE tells the story of Melissa Reed, daughter of Keith Jesperson, aka the Happy Face Killer.
The Confession
Hazel receives a strange birthday card that ultimately forces her mother, Melissa, to face the dark truth of her past.
Melissa and Ivy travel to Texas to learn everything about Heather Richmond's murder. What they find there pushes Melissa to step into the light.
Melissa navigates the highs and lows of going public with her story. A new lead makes the team question Elijah's innocence as Keith gets thrown into solitary.
Melissa reconnects with her brother and confronts her father, who finally offers a clue about the case. Ben tries to keep his family safe as Hazel receives an unexpected invitation.
When crucial evidence goes missing, Melissa creates an unlikely alliance to solve the problem. Elijah weighs a plea deal. Hazel begins a secret correspondence.
Melissa and Ivy find unknown footage of Heather performing that changes everything. Elijah gets his day in court. Ben gets bad news at work, and worse news at home. Joyce's secret is revealed.