Harley Quinn
The newly single Harley Quinn sets off to make it on her own as the criminal queenpin in Gotham City.
Til Death Do Us Part
In the series premiere, Harley Quinn is fed up being the Joker's sidekick and strikes out on her own - determined to become the criminal Queenpin of Gotham City.
A High Bar
Determined to become one of the vaunted Legion of Doom, Harley attempts to make a big splash by crashing one of their criminal enterprises with the help of her BFF, Poison Ivy.
Realizing that she needs a crew to pull off legit heists, Harley attempts to recruit disgraced Wonder Woman villain, Dr. Psycho and Clayface, Gotham's shapeshifting thespian extraordinaire.
Now that she's got a crew, up-and-coming supervillain Harley Quinn needs a nemesis. She ends up with an adolescent Robin, making her the laughing stock of the criminal underworld.
While trying to find a lair to house her crew, Harley suffers a paralyzing identity crisis. With the aid of Dr. Psycho's telepathic powers, the crew must enter Harley's mind to free her.
During a heist gone wrong, Clayface loses an arm - which turns out to be evidence to enterprising GCPD Commissioner Jim Gordon, but also a key witness against Harley and her crew.