Haunted History
Hawaii is home to a volcano goddess, ghosts of violent native warriors, and spirits that attack victims in the dead of night.
A gold-miner's ghost is sealed under Seattle streets; haunted hotel; restless Jesuit priest; young murder victim.
Baltimore, Md.: haunted naval ship; Edgar Allan Poe's home; spirits of the Roaring '20s mingle with modern revelers at Club Charles.
Chicago: haunted cemetery; haunted restaurant; spirits of St. Valentine's Massacre victims; Clarence Darrow.
Touring five sites in Atlanta, including the Kennesaw House and an 1848 house in Marietta that served as hospitals during the Civil War.