Haven Of Grace
A former trade unionist embarks on a dark journey to unravel a conspiracy against his family in this gritty, intense crime thriller set in Le Havre.
Pierre Leprieur's ideals are celebrated in public while he is accused of hypocrisy at home.
Pierre's wife believes that she has found an important link involving her husband.