Healin' Good Pretty Cure Healin' Good Pretty Cure
The secret world "Healing Garden" has been healing the Earth. One day, Villains called "Byogens" attack Healing Garden with the goal to destroy Earth, which is now in big trouble! In order to save Earth, three "Earth doctor trainee" Healing Animals escape from Healing Garden to look for their partners. Along with them is Latte, the princess of Healing Garden, who holds a special power. When t...