Heard It Through the Grapevine
In Sang (Lee Joon), the only son of powerful, wealthy attorney Han Jeong Ho (Yoo Jun Sang) and socialite Choi Yeon Hee (Yoo Ho Jung), faces enormous pressure to follow in their footsteps. When In Sang meets Bom (Ko A Seong), a girl from an average family, at an English study camp, his worldview completely changes, and the two eventually fall in love. However, Bom doesn’t know the entire truth about In Sang’s family background, and when Bom ends up pregnant with In Sang’s child, she’s in for a rude surprise. As Bom’s pregnancy progresses, In Sang’s parents request that she move in with them – to protect their reputation. Bom is determined to remain cool and collected despite Jeong Ho and Yeon Hee's disrespect, but In Sang struggles with his desire to please his parents while also loving Bom. Will this dysfunction family manage to work things out?