Hell Below
The USS Harder, led by Commander Sam Dealey, sank multiple Japanese destroyers, rescued Allied operatives from capture in Borneo, and outmatched many rival ships and aircraft to return home. And that was during just one patrol. Take a deep dive aboard this submarine as we relive this incredible war patrol in the spring of 1944, and witness the events that accelerated the campaign against the Japanese and earned Dealey the Medal of Honor.