Hell on Earth: The Verónica Case
This chilling docuseries chronicles the aftermath of the 1998 rape of 13-year-old Verónica Rodríguez García - and her mother's quest for justice.
Why Don't They Believe Me?
In 1998, 13-year-old Verónica survives a violent assault, but she and her mother face backlash in their fight for justice.
2005. Despite continued mistreatment from locals, Verónica attempts to move on from her assault, while Mari Carmen struggles with lingering guilt. Then, Pincelito's release from prison leads Mari to take matters into her own hands.
Mari Carmen faces legal consequences, sparking a nationwide debate. Later, supporters and activists use social media to push for a full pardon.