Hello Dear Ancestors
Zhen Jun (Chen Zhe Yuan), a Han Dynasty general, is driven off a cliff during a fierce family power struggle and miraculously awakens in 2020 with extraordinary abilities. Upon arriving in the modern world, he encounters Zhen Ke Yi (Dong Qing), a woman who strikingly resembles someone from his past life. When they become unexpected roommates, they must navigate vast cultural differences and unexpected romantic tensions. As Zhen Jun adapts to contemporary life, his supernatural skills and historical perspective create both comedic and dramatic moments. This is a 2018 Chinese time-travel romantic comedy spanning 24 episodes.