Henrik the Outsider
Get an exclusive insight into the life of controversial and successful alpine ski racer Henrik Kristoffersen, following him and his team through one of the most dramatic seasons of his career.
The equipment problem from last year's season is still creating challenges for Henrik. The team is making new moves ahead of the all-important giant slalom race in Alta Badia.
Poor conditions make the slalom race in Zagreb a challenge. Henrik's upward curve takes a beating in Kitzbuhel, but a conflict with his father, Lars, changes the outcome.
After a disappointing Olympics, Henrik is determined to make a comeback at the World Championships. His partner Tonje and mother Hilde are coming to Garmisch-Partenkirchen to cheer him on.
The success of Germany continues in the Slovenian Alps. The duel with national team colleague Lucas Bråthen is heating up.
The Slalom Cup is going to be decided in the last race of the season. The duel between the experienced Henrik and newcomer Lucas reaches its climax in Courchevel.