He's Into Her 2
Deib Lohr Enrile (Donny Pangilinan) and Max Zin Del Valle Luna (Belle Mariano) are finally dating after learning to be more honest with each other. Unfortunately, confessing their feelings for each other was only the first obstacle they had to overcome, as they're soon faced with the challenge of telling their friends and family about their relationship. Max's family struggles to accept Deib, especially given his past bullying, and aren't subtle about preferring a family friend over him. At the same time, Max and Deib still have to balance their academic responsibilities that put additional strain on them, as well as insecurities about each other's pasts. Can they find a way to stay together, or will the pressure break them apart? This is the sequel to the 2021 drama "He's Into Her," adapted from the web novel of the same name by Maxine Lat Calibuso.