Hi Opie!
Opie Tidies Up
Opie and Porter have so much fun building a tower that they don`t want to stop playing when it`s time to tidy up.
Opie is presented with so many fun things to do, that he can`t Decide what to do first. His options are math, science, reading, drama, arts and crafts, computer, music, language and painting.
Opie gets the chance to play a musical instrument. Discover which one will he choose between keyboard, guitar, or percussion.
Opie is excited for Monster Day until he discovers his monster buddy Gavin is absent. Opie tries to teach Corinne the activity, but has to be reminded that different Kids play in different ways.