Hidden Hidden
DI Cadi John investigates the death of a young woman found in a river, who appears to have been shackled for some time before her demise. Cadi and her colleague DS Owen Vaughan identify the body as Mali Pryce, a troubled girl who disappeared years ago.
Dylan brings home a wounded Megan, the university student he hit with his truck, and won’t let her leave. Iona warns him against keeping Megan at the house while the police are investigating and urges him to get rid of her.