High School DxD High School DxD
Issei makes a new friend when he meets a nun named Asia Argento, but his identity as a devil and her position in the church make for a complicated union.
Issei finds his attempts to spend time with Asia to be continuously thwarted. When he must save his new friend, he realizes that he is far more powerful than he had given himself credit for.
Issei needs to improve his physical fitness, so Rias helps him begin a grueling training routine. Meanwhile, Asia settles into a new living situation and a new school.