Highway to Sell
Automotive expert Dennis Pittsenbarger and mechanical mastermind Slick turn rusted wrecks into dream cars. The restored cars are auctioned, and their owners have a choice: take a cut of the profits, or buy the car back.
Mustang Misfire
In an attempt to fine-tune their choice of project cars, Dennis and Slick double down by partnering up with the owners of two iconic Ford family members...a '65 Mustang fastback and a '62 Thunderbird.
Dennis and Slick agree to take a risk by partnering up with the tough-talking, Brooklyn-born owner of a '62 Chrysler Newport wagon.
Dennis sweats through a deal for a 1970 Chevy El Camino and not only does the client have more than a few thoughts on what to do with the car, but so do all of the guys in the shop.
Dennis convinces a long time friend to partner up on his cherished '67 Chevy Chevelle, but this racecar is in such bad shape, Dennis brings in another friend to help restore it.
With their new business in serious need of cash, Dennis deals his way behind the wheel of an automotive holy grail, a '55 Chevy Bel Air so rare, it's only 1 of 500 ever built.