Himesama Goumon No Jikandesu Himesama Goumon No Jikandesu
As the war between the Imperial Army and Hellhorde rages on, the Princess, despite being armed with her mythical sword Excalibur, is captured and imprisoned. What kind of torture does she face at the hands of the chief demon interrogator? Fluffy fresh-baked toast! Hot, steaming ramen! Oh, the humanity! Can the Princess withstand these tormenting treats and keep her kingdom’s secrets safe?